Izzy Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Jag skäms över att jag inte har lagt upp någon bild på så länge, men jag har inte haft TID! Men nu är den här i alla fall... http://www.deviantart.com/deviation/18842207/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Grymt snygg, gillar att det är så mörka färger, känns som det är djupt djupt ner. Men ett klagomål... Vart är torsken? Tagit bort den ? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Hehe, jag orkade inte med mer färgläggning, så han försvann. Hoppas du inte blev alltför ledsen... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Hm... brukar inte sjöjungfruar ha armar? ;) Bilden var väldigt snygg både färgmässigt och designmässigt. Helt enkelt väldigt fin! :D Men vad är det för torsk ni pratar om :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Men vad är det för torsk ni pratar om :S Da torsk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Men vad är det för torsk ni pratar om :S Da torsk okej, då vet jag ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Grymt izzy! :) har ingen kritik ;D tycker att den är så gott som perfa ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Håller med! Mycket snygg bild, Izzy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Tack! Ni gör mig så glad, allihop! Fast det finns förstås alltid något att kritisera, ingen bild är perfekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Skitsnygg bild!! Värsta proffset om du frågar mig!!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 ujuj, varje gång ja råkar snubbla in här o ser dina bilder har dom bara blivit bättre o bättre! grym jäkla färgläggning, ja älskar dom mörka färgerna, riktigt snygg skuggning... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg