Genma Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Animé-utgivningen har verkligen tagit fart i Sverige och det glädjer undertecknad. De två stora aktörerna på markanden just nu är Emina, som har titlar från ADV samt Manga Entertainment (fd. Mangavideo) i sitt stall samt Sandrew Metronome som nu i Maj lanserade fem titlar under parollen Studio Anime. Även den gamla trotjänaren Ozon Media fortsätter med utgivningar av sina gamla serier tillsammans med Audvid. Listan på kommande svenska Animé-DVD:er Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Roligt att de ger ut titlar som Paranoia Agent! Snyggt jobbat med listan Genma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 många trevliga anime titlar, nån som vet vad "Ultimate Manga collection - Limited box set (6-disc)" innehåller?`typ ghost in the shell, akira? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 många trevliga anime titlar, nån som vet vad "Ultimate Manga collection - Limited box set (6-disc)" innehåller?`typ ghost in the shell, akira? Jag har beställt den, länk: http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 3581&&ref= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Unikisamlingsbox från Manga Entertainmentimed 4 av derasimest inflytesrika animerade långfilmer eftersom det står det på länken bör det vara Ghost in the shell, Akira, vampire hunter deed (?), och... nån som vet nån annan inflytelse rik anime film? kommer själv inte på fler just nu[/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Meh. Sandrew verkar lite för duktiga på att göra fula omslag till sina DVD:er för att jag skall känna mig lockad att köpa dem numera. Men men, får se hur det blir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Meh. Sandrew verkar lite för duktiga på att göra fula omslag till sina DVD:er för att jag skall känna mig lockad att köpa dem numera. Men men, får se hur det blir.Animé-DVD:erna har klarat sig från en massa fula recencent-omdömen. Det enda mindre bra är en "Studio Anime"-logga längst upp på framsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Mnja. De känns som liksom så tråkiga, åtminstone Appleseed-DVD:n gjorde det. Jämför typ den med den. Jag föredrar "fula" recensent-omdömen framför ett annars tråkigt fodral. Sen är väl deras logga kanske lite FÖR stor... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juni 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Jag tyckte det omslaget inte var så farligt, snarlikt det andra förutom lite effekter i bakgrunden. Recencent-omdömen på fodral är det värsta jag vet när det gäller omslagsdesign och Sandrew Metronome är mästare på att förstöra annars otroligt fina omslag med nämnda omdömen. Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'. Exakt! Jag gråter varje gång när jag ser det fodralet, snacka om att förstöra det vackra motivet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juni 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'. Exakt! Jag gråter varje gång när jag ser det fodralet, snacka om att förstöra det vackra motivet... Precis. Det är onekligen en aning emotsägelsefullt när de sätter en "För filmälskare"-logga på fodralet samtidigt som de smäller på en massa recensionscitat ett par centimeter ovanför. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Se bara på den svenska utgåvan av 'Hero'. Exakt! Jag gråter varje gång när jag ser det fodralet, snacka om att förstöra det vackra motivet... Precis. Det är onekligen en aning emotsägelsefullt när de sätter en "För filmälskare"-logga på fodralet samtidigt som de smäller på en massa recensionscitat ett par centimeter ovanför. håller med , det är väldigt störande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg