Shirakawa Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 innan jag börja ska jag lung och fint meddela att jag inte har en aning om länken fungerar, men vi provar. http://www.shirakawa.k-webb.nu/main/fro ... ?wid=14841 om ni nu fick upp länken kan jag då meddela att det ska föreställa Alucard från Hellsing. Lite kritik kanske??..eller nått sådant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Länken funkar. Det var en väldigt ojämn bild. Rocken och halsduken var rätt snygga men pistolen ser rätt crappy ut... Det ser ut som om bilden är avritad nånstans ifrån. Om inte: ursäkta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Det var en väldigt ojämn bild. Rocken och halsduken var rätt snygga men pistolen ser rätt crappy ut...Det ser ut som om bilden är avritad nånstans ifrån. Om inte: ursäkta :) Tada! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet maj 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Länken funkar.Det var en väldigt ojämn bild. Rocken och halsduken var rätt snygga men pistolen ser rätt crappy ut... Det ser ut som om bilden är avritad nånstans ifrån. Om inte: ursäkta :) ja. the jakal blev ju ingen höjdare och så. Och för att vara ärlig är den avtecknad, i alla fall delvis från omslaget på femte. jag kan inte bättre, eller jo, det kan jag men just denna inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 hehe japp jag har sett bilden som du delvis ritat av (dvs pose/pistol / ansikts utryck) Även din avatar avslöjar det ganska bra :D dvs från anime serien Hellsing Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Inget fel i att rita av lite ibland, kan vara bra träning. Men det är inte så kul för andra att titta på>) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet juni 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 Här har vi en annan. som dock är helt av mig. arbeta lite i photoshop med den, men jag är inget bra på den fronten. vad tycks?? Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg