M_135 Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 CDON visade reklam på anime från ”Studio Anime”. La märke att den var 3D animerad och det såg väldigt bra ut med cell-shading. Någon som har sett dom (?) Fundera att köpa Appleseed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Jag tycker en var riktigt bra faktist jag bra med action och bra med story.. har hört att dom ska göra en 2 ocså men det är jag itne säker på :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 har hört att dom ska göra en 2 ocså men det är jag itne säker på :? Det stämmer bra det; ännu en film samt en 26 episoder lång TV-serie är på gång. Mer info om dem på ANN. Nu har jag visserligen inte kikat på hur fin Sandrews DVD-transfer faktiskt ser ut, men det är hur som helst trevligt att se lite svenska distributörer snappa upp allt mer anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Nu har jag visserligen inte kikat på hur fin Sandrews DVD-transfer faktiskt ser ut, men det är hur som helst trevligt att se lite svenska distributörer snappa upp allt mer anime. Det är inte Sandrew som gör DVD-skivorna det är Audvid (OzonMedia) LÄNK :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Uppföljare till Appleseed Den är en helt ok rulle, inget speciellt dock... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Såg den på Stockholm Filmfestival förra året typ. Den var ok.. tycker inte det var såå snyggt med 3D-animerad anime. Det som var coolt var de stora robotorna i slutet. Storyn var sådär och musiken var inte så jättebra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Det är inte Sandrew som gör DVD-skivorna det är Audvid (OzonMedia)LÄNK :| I see, samarbetet tycks gå ut på att Sandrews står för distributionen och Ozon Media för transfern. Jag kikade på sfbok och discshop och där fanns bara Sandrews listad. Så, jag har inte sett hur fin Audvids DVD-transfer faktiskt är då. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Nya utgivningar av godzilla i europa lät soft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 allt är skitsnyggt.. förutom en sak.. >_> ögonen. Dom är så otroligt stela jämfört med resten vilket gör att dom ser ut som nå porslinsdockor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg