Mekurion Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 JAg har problem, jag har gjort en stor och en lite bild (ja den stora: 110 x 170 och storlek 55,1kb, och den lilla: 38 x 60 och storlek 3,39 kb.) Jag klistrar in dom i portraits i baldursgate foldern. Jag går in i spelet, ska välja porträtt väljer costume, där ser man att det ligger två bilder, men när man klickar på dom så kommer dom inte upp i rutan som dom borde. Någon sann trollhatt som vet vad jag gör fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 hur menar du med att dom inte kommer upp som dom borde? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juli 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 ah, det är lugnt nu, det löste sig när jag startade om spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg