Puhiceus Skrivet juli 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 Alltid kul att se någon damma av den här gamla tråden. Fin samling du har där :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 16, 2006 Anmäl Share Skrivet november 16, 2006 0,0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 16, 2006 Anmäl Share Skrivet november 16, 2006 Måste ta något asbra foto på min samling snart. Synd att jag inte har en digikamera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Bumpar tråden så att jag vet vart jag har den tills jag tar mig tid att lägga upp min samling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Får ta och lägga upp sammlingen. Tror jag rätt kommer den få en utökning under julen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Bild1Bild2 Var har du fått tag i den där fina FFVIII-affischen? Denna affisch vill även jag ha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Har för mig att han köpte den på en konvent för länge sedan, kommer inte ihåg var den var dock :S För övrigt så är den där bilden runt 1½år out of date B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Dags att infria det där löftet (oooh, Love Hina-vibbar :D) från förra året. Lite manga smög sig med på bilden också, har dock det mesta nedstoppat i de svarta lådorna p.g.a. platsbrist. Ska se till att skaffa någon snygg hylla snarast också så att jag kan få plats med allt på ett ställe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet maj 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Wow, fin samling där :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Wow, fin samling där :D Tackar :D Kan man få se en på din nu också? Den i huvudinlägget är inte så nära som man skulle vilja och dessutom ganska gammal, lär väl ha hänt något på tre år, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet maj 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Var lite lat så tog en bild av hela hyllan med böcker och allt. En del av min manga är packade i lådor pga brist på plats och tyvärr får jag erkänna att det var länge sedan jag faktiskt köpte en anime dvd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 shit va grejer ni har. min sammling får ju skämmas i jämförelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 lol lol vad alla e så seriösa här på anime.se ... jag har knappt en animehylla :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 shit va grejer ni har. min sammling får ju skämmas i jämförelse. Äsch, posta ändå. Alltid roligt att se samlingar, stora som små. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 Min animehylla: Min mangahylla: Inte så värst stor samling :|. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 6, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 6, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2008 Ååååh, min gamla Fate-figur! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 14, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2008 shit va grejer ni har. min sammling får ju skämmas i jämförelse. Äsch, posta ändå. Alltid roligt att se samlingar, stora som små. ja men asså... ser du vad jag menar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 15, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2008 Ska ta o posta min skit idag. XD Dock är den ju inte stor heller då det mesta ligger på xboxen/burken. Men håller på o uppdaterar allting till dvd. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 19, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2008 Min lilla hyllplutt. XD Består av: Transformers XD Spirited Away Kiki's Delivery Service My Neighbour Totoro Howl's Moving Castle Grave of The fireflies Princess Mononoke Memories Spriggan Akira Highlander Ghost in The Shell The movie, Ghost in The Shell 2 Innocence Berserk Vampire Hunter D Vampire Hunter Bloodlust Hellsing Ultiumate series chapter 1 Hellsing (hela serien) Ninja Scroll Street Fightr 2 Alpha Z.O.E (Zone of enders) Håller som sagt på o flyttar allt man har på datorn/xboxen till dvd. X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 20, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2008 Ca 2½ år sen. Nu ligger det mesta i lådor i Sverige och här har jag inte köpt så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 20, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2008 Grym spelmaskin. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 20, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2008 Grym spelmaskin. :P shit ja. En sån vill jag ha. Får ju nostalgi vibbar bara av att se den på bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet augusti 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2008 Ca 2½ år sen. Nu ligger det mesta i lådor i Sverige och här har jag inte köpt så mycket. Åh herregud... och jag tyckte att jag var en nörd :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 20, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2008 Ca 2½ år sen. Nu ligger det mesta i lådor i Sverige och här har jag inte köpt så mycket. Ooh! Densha Otoko-poster! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg