docster Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Förlaget B. Wahlström som bl.a. publicerar ungdoms och fantasyböcker har meddelat att de tänker släppa fyra mangaserier i år. Titlarna som är aktuella är "Kill me, Kiss me", "Ragnarök", "Rebirth" och "Snow Drop". Release datum Juli "Ragnarök" nr 1 - 2 "Snow Drop" nr 1 - 2 Augusti "Kill me, Kiss me" nr 1 - 2 "Rebirth" nr 1 - 2 September "Ragnarök" nr 3 "Snow Drop" nr 3 - B. Wahlströms Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Roligt initiativ, alltid roligt med nya svensköversatta manga/manhwa serier i hyllan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Alltd roligt när fler förlag ger ut manga.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Låter väldigt bra. Frågan är bara hur jag skall ha råd med allt, det kommer ju ny manga hela tiden nuförtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Låter väldigt bra. Frågan är bara hur jag skall ha råd med allt, det kommer ju ny manga hela tiden nuförtiden. Prioritera kanske? Man kan inte köpa allt! Eller låna på serieteket, av kompisar, skapa en manga-cirkel (ungefär som en bokcirkel) där var och en köper en manga i månaden och sen låter den gå runt? Eller var ful och läs skannad manga på internet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 um... är inte ragnarök ett spel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Riktigt kul ^^ jag blev dock aldrig så förtjust i Ragnarök, kan i för sig bero på att jag läste den för ett bra tag sen. Gäst: Det är en serie i grunden, som förövrigt är en manwha, och inte en manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 intressant... mer manga åt svenska folket >:D btw... Manwha betyder det koreansk tecknad serie? lr har jag bara blandat ihop nåt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Dread: Jo du har helt rätt. Aww, drömmen vore om Now kom hit, en riktigt bra manwha ^^ Ujuj, nu får jag verkligen enbart börja köpa mangorna som intresserar mig mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Låter väldigt bra. Frågan är bara hur jag skall ha råd med allt, det kommer ju ny manga hela tiden nuförtiden. Prioritera kanske? Man kan inte köpa allt! Eller låna på serieteket, av kompisar, skapa en manga-cirkel (ungefär som en bokcirkel) där var och en köper en manga i månaden och sen låter den gå runt? Eller var ful och läs skannad manga på internet. Förslag 1: Meeeeeeen det är ju så svårt att prioritera när man är en sådan person som jag som har svårt att bestämma sig. Men det blir väl prioritering i slutändan ändå. Förslag 2: Neeej, nej. Jag är typen som själv vill äga alltihopa och ha det i hyllan. En del av själva nöjet är ju att samla. Förslag 3: Buuu. Ner med skannat material på internet. :( För övrigt. Är det någon som kan berätta något om serierna "Snow Drop", "Kill me, Kiss me" och "Rebirth" då jag själv aldrig hört talas om dem? Handling? Kritik? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 nu när ni skriver im prioritering så ska ni prioritera Ragnarök, underbar serie alltså btw är alla japaner, kineser, koreaner... etc... hel galna i asatron? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Åhå, Kill Me, Kiss Me. Det är en manga som jag velat läsa länge. Blir nog ett köp av den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Gosigt, dock inga titlar som tilltalar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 btw är alla japaner, kineser, koreaner... etc... hel galna i asatron? Är alla svenskar, fransmän och amerikaner galna i Japan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga förevigt Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Hur många volymer kommer det ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 okej, jag förtjänade den Zimeon XD men det finns en hel del Animes som innehåller delar om asatron Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Japp. Det finns ganska många om grekisk mytologi också. Mytologi lockar, det gör den, och vår nordiska är inte så dum när man tänker efter. Vissa partier är riktigt kanonröjiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 jag ska kolla in både Ragnarök och Rebirth. verkar bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapphodd Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 hmm roligt att fler ger ut bra manga velat läsa kill me kiss me länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg