forehead Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 I det femte numret, ute den 7:e Juni, kommer tidningen att få en välkommen förstärkning av Jin Kobayashis kärlekskomedi School Rumble. Såhär skriver Manga Mania om serien: "Uppåner i Skolan! Harima älskar tenma. Tenma älskar Karasuma. Karasuma älskar curry. Någon kommer att bli besviken, och det är inte curryn. Men dåliga odds hindrar inte Harima och Tenma från att försöka. Tvärtom! De tar till det tyngsta artilleriet för att vinna sina älskades uppmärksamhet. Och nu snackar vi inte lappar i skåpet. Men ju spektulärare metoder de tar till, desto gruvligare misslyckades de. Kan det vara ödet som drivet sitt spel - eller är de helt enkelt för korkade?" - School Rumble hos Manga Mania - Introduktionssida till serien (pdf) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Otroligt bra serie, hjälper nog en hel del. Mycket Azumangakänsla över den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Hm? Tar den över någon serie eller blir det bara att tidningen blir tjockare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Fick syn på det på Bcmanga... Nåväl, den verkar ju intressant. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Jag tror att den kommer att ersätta Power! bara en tanke.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Jag tror att den kommer att ersätta Power! bara en tanke.. Varför skulle den göra det? Power!!! är helt klart en av de bättre serierna i Manga Mania just nu och får vad jag vet rätt bra respons. Det står inget om att något skulle försvinna ur tidningen, så man kan ju alltid hoppas på att den blir lite tjockare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Härligt, har sett lite på Animén och jag tycker den är ganska bra, tror faktiskt att jag ska köpa nästa nummer av Manga Mania för att kolla in serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Åh va trevligt, älskade SR animén :D Får ta och börja prenumerera då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Jag kan säga att det är Chobits som försvinner om något. Om ni undrar varför så kolla längst bak i det senaste nummret på eran Manga Mania. Det står vad som skall hända i Power, GTO och LH men inte Chobits. Själv så blir jag glad om chobits försvinner för jag tycker faktiskt inte om den, animen var sådär så att läsa den som manga igen är bara jobbigt. School Rumble å andra sidan är defenetivt ett skoj bidrag till tidningen, tror att den kommer slå stort bland fansen. Eftersom jag sett animen så vet jag vad som väntas humormässigt, och det är förstklassigt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 School Rumbles kapitel är korta, så jag tror inte den ersätter någonting alls. Förutom Puppet Revolution. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 School Rumbles kapitel är korta, så jag tror inte den ersätter någonting alls. Förutom Puppet Revolution. Woohoo festtillfälle! Vågar man hoppas på att de tar bort Puppet Revolution helt och hållet? School Rumble är hos mig ett uppskattat nytillskott i tidningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 School Rumbles kapitel är korta, så jag tror inte den ersätter någonting alls. Förutom Puppet Revolution. Vaaa? Nog för att jag visste att Puppet Revolution inte var särskilt uppskattad bland många, men jag hoppades på att den skulle fortsätta gå i Manga Mania. (trots att jag märkte att den inte varit med i de senaste nummerna) Själv gillade jag den. Gissar på att det var ganska många som inte förstod sig på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Vaaa? Nog för att jag visste att Puppet Revolution inte var särskilt uppskattad bland många, men jag hoppades på att den skulle fortsätta gå i Manga Mania. (trots att jag märkte att den inte varit med i de senaste nummerna) Själv gillade jag den. Gissar på att det var ganska många som inte förstod sig på den.Jag märkte det också, blev smått besviken faktiskt. Ibland var den nästan för flummig för mig till och med, och då har det gått för långt. Den hade väl sina stunder ibland, men jag tror nog School Rumble kommer få bättre respons och vara en mer än godkänd ersättare ^^ tidningen skulle dock fortfarande må bättre av lite mindre Love Hina & Chobits, wuäck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Edit: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 Ibland var den nästan för flummig för mig till och med, och då har det gått för långt. Den hade väl sina stunder ibland, men jag tror nog School Rumble kommer få bättre respons och vara en mer än godkänd ersättare. Ja, kändes som P.R. var vädligt ofokuserad, spretade åt alla möjliga håll. Aja! Var inte min kopp te helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Jag tror inte att den ersätter något... Eftersom att Manga Mania kom ut, utan att den ersatt nåt! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juni 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2005 Så sannt ^^ Vad tyckte ni om den förresten? Jag gillade den, helt klart godkänt med tummen upp. Kändes bättre ballans på tidningen också, inte så extremt mycket Love Hina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Jag tyckte den var riktigt bra! :) Men jag tycker fortfarande att Love Hina är den bästa serien i tidningen.. Även om jag varit dum nog att ta reda på hela fortsättningen på sf-bokhandeln.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg