shiva Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Är det nån som vet när spirited away 2 kommer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Vart har du hört det? Tror knappast Ghibli skulle göra en uppföljare till filmen. Om du söker något som har samma charm så kan jag rekommendera alla andra Ghibli filmer, dvs. om du nu inte har sett alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Jag har för mig att Miyazaki själv har nämnt att han inte tänker göra några uppföljare till sina filmer. I alla fall har han inte gjort det än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Jag tror inte jag skulle vilja se en. Den känns så bra som den är, man kan liksom fylla i resten efter eget önskemål :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Mm, vad ska hända i denna då? Vill ej ha sequelianare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Jag tycker inte att det ska komma en uppföljare, den är helt bra som den är. Jag håller med Dancing Moon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet maj 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 jag hörde det bara av en person som sa att den kommer nån gång i sommarn eller frammåt hösten det skulle u vara på ett sätt roligt att se mera av Chichiro och Haku men jag tycker inte att det e en film som borde ha en uppföljare.....;X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Jag tror han tänkte på "Howl's moving castle", för någon uppföljare på Spirited Away är nog inte så aktuellt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg