GinGirl Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Ska nog vara hemma och göra ingetting Well, cykla :P Också ska jag få en kanin också, så det blir nog att hålla på med den ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Hmm. Ja först ska jag jobba typ 2-4 veckor, jag ska spela volleyboll med polarna, sola och bada. Och sist men inte minst spela World of Warcraft riktigt mycket :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 spela online lir på sommaren? ända godtagbara ursäkten skulle vara om man bor på sydpolen och har 5 grader som varmast... på sommarn ska man juh vara ute Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Tror du jag tänker vara ute hela nätterna eller? Kommer ju självklart vara ute på dagarna, för det mesta. Min dygnsrytm kommer dock vara rätt så omvänd, så jag kommer spela på nätterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 ok... men om du lirar på nättrena kommer du juh sova bort alla ljuva sommarförmiddagar, den tid på dagen när alla snygga turist flickor är ute med hunden och så... eller? =S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig tänkt så ^^ Men i vilket fall som helst, jag lär få nog av tidiga morgonar när jag jobbar. Kommer gå upp kl. 5 och komma hem typ kl. 16-17. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Ska åka till australien....soft asså, ska kolla in lite kangaroos och pingviner (ellr hur det stavas) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Just i detta nu under sommaren så sysselsätter jag mig med att sitta vid datan lr ligga i sängen o trycka i mig godsaker o slöa, planerar att fortsätta så, jobbigt bara att ta mig hela vägen till affären >.< kommer definitivt vara den personen i klassen som har "växt" mest under sommarlovet B) Aldrig att man spenderar tid utomhus, isånnafall måste jag skaffa bärbar data o dt känns lite onödigt eftersom jag bara skulle sitta på en parkbänk o göra samma sak - alltså hålla på med datan d==(:))==b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Jag ska ha tråkigt i sommarstugan, och åka till lycksele... u.u Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Ändrade planer :D kom just hem från en hälig semester i Skåne :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg