Korinthian Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Du är bara ett enda stort frågetecken, eller hur? Skulle det nu vara så att du bara förstår din halva av dialogen kan det vara dags att satsa på nåt område där du är aningens mer skicklig. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 ja, jo, jag förstår inte mig på dig, det är sant... jag använder mig inte av skicklighet, det har aldrig varit min grej... litar på turen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapphodd Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 förstår inte dig due e ett ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Haha, detta var sannerligen en rolig tråd. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg