forehead Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 International Manga & Anime Festival kommer att dra igång den 21:e oktober i London och hålla på under 5 dagar. Huvudsyftet med festivalen är att genom tävlingar, med totalt 75 000 dollar i potten, få fatt i nya animation- & tecknartalanger. Festivalen kommer förutom tävlingarna även innehålla allt möjligt med anknytning till manga och anime, så tråkigt kommer det nog inte bli. - Läs mera - Officiell hemsida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Vinnarna på deras hemsida från förra året är riktigt trevliga faktiskt ^^ undrar om det vore någon ide att åka. Någon annan som har några planer på det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 helt plötsligt har jag lust att bränna mina teckningar... de tecknade inte lite snyggt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Jag har blivit inbjuden till den här grejjen har dock inte pengar för resan. :P Känns lite illa. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Jag har blivit inbjuden till den här grejjen har dock inte pengar för resan. :P Känns lite illa. :) Av vem? varför? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Skulle kunna berätta men då skulle jag va tvungen o moderera dig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Du har inte redan gjort det..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Verkar intressant, har inte några talanger själv men det skulle vara roligt att spana i andra som har det. Mycket pengar det handlar om, skulle vara spännande att åka dit och checka in spektaklet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Ehm jag kunde inte riktigt hitta vad biljetterna skulle kosta, någon som vet?? (btw e ganska intresserad av att åka) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg