zimeon Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 För de dräktlekare som inte uppmärksammat det är det sedvanlig dräktlekstävling på Mangakais arrangemand Dogakon återigen, den 4~6 juni i år, i Sollentuna, Stockholm. Förra gången dök det upp ett trettiotal dräktlekare, kan ni bräcka det rekordet? Den här gången är det fina priser i dräktlekstävlingen (med förbehåll för att de kanske inte passar alla...) så se till att ställa upp! Fyra kategorier: Snyggast gjorda dräkt, roligast idé, bästa grupp och störst likhet. För detaljer, se Dogakons webbplats: www.mangakai.net/dogakon/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Haha, skulle vara skoj. Är inte så händig med nål och tråd dock :/ Desutom tror jag att jag skulle känna mig hemmad med en dräkt på mig.. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Har alltid varit roligt att klä ut sig (gammal lajvare) men tror inte att man kan komma, jobbet tar mycket tid och ingen bil har man heller, tja tåget går ju (bor i Gävle). Om man skulle förbereda sig för år 2005 kanske. Hmm, man kanske ska gå in i en förening för att stödja eventet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Har alltid varit roligt att klä ut sig (gammal lajvare) men tror inte att man kan komma, jobbet tar mycket tid och ingen bil har man heller, tja tåget går ju (bor i Gävle). Sedan finns ju Swebus Express som brukar vara billigare än tåg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Dôgakon var kul, amsay. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Jag har aldrig varit bra på att sy, vår skola hade OS och jag var ansvarig för klassens nationaldräkt, jag orkade inte sitta i sy-salen och trixa så jag hämtade en vit t-shirt hemmifrån och målade den i bild-salen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thornster Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Kommer Dokagon vara i år igen? Jag skulle vilja komma... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 DC måste bara arrangeras i år again, jag har ju två dräkter in progress bara till det konventet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Vad man ska hinna fixa o trixa! Men d ska nog gå bra! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Gaah! Sätt inte press på en. Jag kan nog säga att det är högst sannolikt att det inte blir ett Dogakon i år. Däremot är det inte alls omöjligt att det blir något till Dogakon, men det är när entusiasmen kilar ditåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag vill ha en riktigt ball dräkt ju. Har bara en Kimono :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Har bara en Kimono :P Ge den till mig... GE MIG DEN SÄGER JAG!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Okej jag får väl ta min "ultimate cosplay dräkt" nu till uppcon04 i sådanna fall, jag som hade tänkt att spara den till DC men får väl äga lite på uppcon istället! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg