forehead Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Jag trodde det var ett aprilskämt, men verkar nästan inte så. Läs artikeln Läskigt... de vill verkligen bara suga ut pengar. De flesta påverkas dock inte då ens hushåll redan borde inneha tv-licens för tvn, men kan tänka mig att studenter utan tv inte blir så glada. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 De kan ju gå och hänga sig om de tror jag tänker betala för min urgamla Nokia vars tekniska finesser sträcker sig till SMS och en pipig rignsignal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Men i och med att Telia nu som första mobiloperatör erbjuder sina kunder att med hjälp av mobiltelefonen kunna se på direktsänd TV i mobiltelefonen, måste också de som köper en mobiltelefon betala TV-licens. jag tvivlar på att din gamla nokia tillhör den kategorin... men jo, ja tycker också de börjar gå lite långt nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Om licenskravet kommer gälla alla mobiltelefoner eller bara de som klarar videostreaming är idag oklart. Dessutom borde man ha möjlighet att stänga av den funktionen så man slipper betala, om det skulle börja bli standard på många nya mobiler. Man kan ju slippa undan TV avgiften om man stänger för antennurtaget i sitt hem t.ex. men vad ska man göra med sin mobil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 22, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 - Skulle vi stöta på någon utländsk invånare som har varit här mer än två veckor och har en mobiltelefon får vi väl ta ut TV-licens även av den personen, säger Lars Lindberg. Vilken jävla idioti. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 Sjukt... Undrar ifall de verkligen tänker på något annat än pengar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 22, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 "Vi riktar ett leve till minnet av Persson! Den stålhårde kämpen - Vår vän och kamrat". Nej tack till mobiler. >:( . Om SVT känner sig så hotade så får de väl införa något som spärrar mobiler från att se på deras TV-kanaler. Hellre det än att man skall betala för något som man inte vill titta på (Nu gillar jag ju SVT, men ändä, andra kanske inte gör det). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Ghaaaaaa! Svt är maktgalna!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tohbe Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Ghaaaaaa! Svt är maktgalna!! Radiotjänst och SVT är inte samma sak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg