docster Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Den efterlängtade uppföljaren till succéserien Full Metal Panic har äntligen fått ett premiärdatum. Serien ska börja sändas den 13:de Juli på den japanska kanalen WOWOW och det tyder på att serien kommer bli ganska våldsam, eftersom den rekommenderas för publik som är 15 år och uppåt.- Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazie Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Vad trevligt! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Längtar! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Älskar både FMP och FMP?F, så jag längtar ganska mycket också! Hoppas Bonta-kun kun är med i serien ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 vad är det jag känner rinna längs med ena kinden? -En tår som är FMP väl värd :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 BONTA-KUN 4TW Det var allt jag vill bidra med idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Goda nyheter! Har längtat ganska mycket. Hoppas den blir bra nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf. Mycket och mycket vet jag inte, vet bland annat att Girls Bravo säsong 2 hade samma rekommenderade åldergrupp. Tror den kommer bli ganska lik första säsongen, vilket var alldeles lagom med action enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Ett av årets definitiva höjdpunkter, helt klart! Var helsåld på både säsong ett och spin-offen Fumoffu. Två underbara huvudroller, en manlig och en kvinnlig, jag längtar :P mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf. Mycket och mycket vet jag inte, vet bland annat att Girls Bravo säsong 2 hade samma rekommenderade åldergrupp. Tror den kommer bli ganska lik första säsongen, vilket var alldeles lagom med action enligt mig. Jo, fast då innehöll Girls Bravo säsong 2 väldigt mycket naket. När jag ser ordet "våldsam" får jag ännu större förhoppningar dock :) Det var så det räckte i säsong ett, men att göra det mer våldsamt skulle jag inte ha något emot, bara de har kvar lite av den "oseriösa" stilen som dyker upp då och då. // en snäll moderator fixade så gästinlägget försvann. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Wonderbar säger jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 *Skuttar av glädje* hurra en till säsong. det är något jag längat efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 22, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 Denna serien ligger en varmt om hjärtat och att veta när uppföljaren kommer ligger mig lika varmt om hjärtat. Hoppas bara att den innehåller mycket humor :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Helt underbart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 Första säsongen var ju riktigt bra, men sen fuckade dom ju upp det med "fumoffu" (eller vad den nu hette). Riktigt pinsamt. Hoppas dom lyckas bättre med andra kapitlet. Korinthian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 andra säsongen, fumoffu är mycket bra, den var vad dem sa att den skulle vara, komedi! Egentligen är det fel att kalla den för andra säsongen då den inte fortsätter serien, utan kanske handlar om komiska upplevelser under säsongerna för huvudpersonerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 Haha. Yoda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 FMP var bara bra i början, det var när fomuffo kom som den blev bra(dvs. rolig).. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 jag har är inte så värst förtjust i FMP, tycker serien slutade dåligt och slutstriden på sista avsnittet var patetisk, så jag hoppas verkligen att second raid blir bättre . Så länge kan man nöja sig med roliga FMP F :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg