felaktig Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Tja, jag undrar om det finns någon som har lust att rita lite åt mig typ?... skulle vilja ha det till mitt bands hemsida, typ små "gulliga" figurer av oss så att säga :D www.zerofailure.tk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Så kallade karikatyrer eller? (mer riktat mot chibis) Jag kan i alla fall inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felaktig Skrivet maj 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Så kallade karikatyrer eller? (mer riktat mot chibis) jag vet inte riktigt om det heter så, men det är mycket möjligt, är väldigt dälig på vad det heter. men tack ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felaktig Skrivet maj 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 hehe, det jag menar är iaf typ att karaktärerna ska se lite "barnsliga" ut :P en bild på Gordon från Codename Gordon: http://mikemth.de:1337/images/topics/gordon.gif tänker mig nått sånt där fast manga influerat liksom :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Jag skulle alltid kunna försöka, men att måla små gulliga chibis är inget jag är speciellt bra på. Jag är bättre på att 'omvandla' folk till manga verisioner som inte är chibis. Iallafall.Jag kan försöka.Dock kan det ta tid innan jag fixar upp någonting, eftersom min scanner är sönder...fast jag får väl låna min kompis'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felaktig Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Jag skulle alltid kunna försöka, men att måla små gulliga chibis är inget jag är speciellt bra på. Jag är bättre på att 'omvandla' folk till manga verisioner som inte är chibis. Tack så mycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felaktig Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Jag skulle alltid kunna försöka, men att måla små gulliga chibis är inget jag är speciellt bra på. Jag är bättre på att 'omvandla' folk till manga verisioner som inte är chibis. Tack så mycket! Ska jag adda dig på msn eller nått så kan jag skicka bilder till dig då,för det kan ta ett tag innan det kommer upp bilder på sidan? Om det inte blir bra är det ju ingen större grej, jag har inte bråttom heller t.ex. sidan inte är färdig och vi kommer ändå ta en paus över sommarlovet efter inspelning av en demo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Ja,adda mig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg