forehead Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Svensk Bokhandeln samlar ihop information från över 300 bokhandlar i landet, och har baserat på dem publicerat en lista över den manga som säljer bäst i Sverige just nu. 1. One Piece: Vol. 26 2. One Piece: Vol. 25 3. Love Hina: Vol. 4 4. Ranma: Vol. 17 5. One Piece: Vol. 24 6. Tokyo Mew Mew: Vol. 5 7. Yu-Gi-Oh!: Vol. 5 8. Yu-Gi-Oh!: Vol. 1 9. Astroboy: Vol. 1 Källa: Svensk Bokhandeln Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Lite underligt att man inte såg spår av Mästerdetektiven Conan alls, är för mig helt klart det bästa bland det som översätts just nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 One piece aeger och tydligen är det inte bara jag som tycker det :D Jo, konstigt att Mästerdetektiven Conan inte är med..... Neon genesis evangelion är inte heller med.... men den har jag inte läst så kan inte yttra mig om den.... även om animen är hyfsad :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 One Piece verkar dominera på svenska mangamarknaden. Är dock ganska förvånad som er andra att inte Conan: Mästerdektetiven eller Neon Genesis Evangelion inte är med på listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Listan kanske bara innefattar böcker sålda i bokhandeln. Conan kan man ju köpa på fler ställen. Varför gå till bokhandeln när man kan köpa Conan ochen stor påse Kinapuffar i en och samma affär ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Psyckocaptain: Så sant, så sant :D, känner mig väl igen i den situationen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Vad jag förstod så är informationen insamlad även från butiker som inte är rena bokhandlar, men man undrar ju hur bra koll de har när de bara samlar in informationen från drygt 300 butiker. De flesta hemköpsbutikerna har väl vad jag vet Conan, t ex. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg