Katashi Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 har sett lite av den svenska dubbningen av naruto, det är så man gråter blod, vi måste gå samman för att stoppa detta!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Om du pratar om den dubbningen som skapades av bland annat en på forumet så kan du hålla tyst. Det var inte menat att ersätta någonting, och om du efter ett långt tjatande från diverse personer om att det inte var menat som en seriös grej, fortfarande tror att det kommer bli på det sättet... då vet jag inte vad jag ska säga... vad är så svårt att förstå? Måste kyla av min ilska med lite uppsats-skrivning nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katashi Skrivet april 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 okej, jag ber om ursäkt *bugar* gomen nasai.. fick den av en vän, han sa att det va den rätta dubbningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 skämt ja.. hur som helst antar att jag att du menar den somWilcon syftar på. Men det kan ju vara en annan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Jag hade velat se en svensk dubbning/subbning nån gång, verkar vara jäkligt roligt/skrattretande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Jag hade velat se en svensk dubbning/subbning nån gång, verkar vara jäkligt roligt/skrattretande. självklart det fanns en länk i någon annan tråd, kommer inte på vilken men där fanns svensk dubbning av Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg