docster Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Utvecklarna som har skapat spelet Chrono Trigger, arbetar just nu på ett rollspel som ska komma till den nya konsolen Xbox 360 som presenterades i helgen. Spelet kommer heta Blue Dragon och dess karaktärsdesign står ingen mindre än den världskända Akira Toriyama för. - Källa - Karaktärsdesign av Akira Toriyama Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 säg inte att jag måste köpa alla tre konsolerna nu :( alltså det kommer bli tufft att välja konsol nu... verkar alltid lovande med rpg i manga stil Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Verkar intressant... Tur att storebrorsan ska skaffa sig nya Xbox. Kanske ska ta och se om jag ska k;pa det spelet, kanske. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 well this was an unpleasent surpirse. jag som var inne på att skaffa ett PS3 men nu får man tänka om verkar det som. Hoppas det blir bra bara så kanske det är värt att skaffa ett xbox360(ogillar namnet). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 tja, så vitt jag vet stog han väl för karaktärererna till chrono cross eller vad det nu hette till snes så om det är samma team bakom på ett ungefär kan det bli jäklig bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet maj 22, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 Chrono Trigger - Snes Chrono Cross - PSX Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg