Skansman Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Hej!! Skapade denna tråd för att se om det finns mer folk där ute i sverige, som spelar detta underbara spel (www.roseon.com). Har testat en del Onlinespel som Ragnarokonline, Starwars Galaxsis, osv. Men fastnat hårt för detta.. Prova det är gratis.. än så länge.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MottoMotto Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Håller med, det är ett väldigt kul spel :D Väl värt att testa. Lite buggar o sånt bara XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Hehe jo det blev en del buggar efter den senaste uppdaterringen den 16/5. Men men inga stora grejer bara att hoppas att de fixar det snart!! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 är det Rush over seven episodes? betan? tycker det är rätt drygt för alla servrarna är alltid överfulla... men annars ett helt okej mmorpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Joop det är beta än så länge.. Vet inte vad de gjort efter förra reseten men jag har inte haft problem att ta mig in.. ? Har haft krångel med full server en gång... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 spelade det lite men tröttnade ganska snabbt... vet inte vad som var fel, förlite variation eller något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 MMm kanske det gäller at komma in i spelet.. .. finns många qusts annars, men det är ju inte alls som FF-XI... Men jag tyker Rose är charmigt och inte alls så inveklat.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet maj 23, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2005 Jag spelade det ett tag, men tröttnade då levlingen gick så fruktansvärt segt runt lvl 30... Skall dock snart börja spela det igen då det verkar ha hänt en hel del sedan jag spelade det.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Joo men mellan lvl 29 - 30 är det ett steg som är 3 gånger så svårt att lvl upp.. Bara att gå och slakta Aqua Kings ett tag så e det fixat.. och det blir lättare att lvl:a igen när du uppnått 30. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 sånt tråkigt spel så ja mår dåligt.. >_> o visst äre det lite gulligt o allt det där.. men, ne. Då har gravity släppt bättre titlar tidigare.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 SÅ kan de vara smaken e som röven, klöven!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Har just tankat det, det patchar nu... Nu när man har bättre bredband skaffar jag MMORPGs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Det typiska med MMORPG; gör levling segare än att göra själva striderna vidare svårare. Alltså, det har mer med tålamod än skicklighet att göra. Därför jag blivit less på alla MMORPG jag testat. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 spelade detta lite innan och det ligger mycket i vad många säger... men gravity har ändrat en grej som gör ragnarok bättre (enligt mig) och det är att lvln går för seg för snabbt... på ragnarok blir man lvl 50 på en vecka eller 2 (nu pratar jag om IRO dvs 1/1/1 i rates) och 2nd class på kanse tre... på ROSE blir lvlingen seg vi lvl 20-25 någonstans... Sen en annan grej dom har har som är sämre är att om man kollar i item shoppen finns det ett armor och 3-4 vapen till varje klass... och så står det tex "requied lvl18" och så tänker man, när jag e 18 får jag ett nytt vapen... och när man e 18 "requied lvl 22" osv. Medans på ragnarok är det bara vilken klass man är som bestämmer vad man kan ha för vapen... sen ska man ha råd att köpa det med... ja... nu vet ni vad jag tycker :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 ser mycket intressant ut detta^_^ fortfarande grattis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Verkar intressant.. Men vet inte om min dator klarar av det. Vet inte vad för grafik kort och "CPU" grejs jag har och vet inte hur jag ska kolla det heller... >_>; Men jag tycker det verkar som ett roligt MMORPG. ;o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 wtf!! när man äntligen börjat lira det underbara spel... visar det sig att det ligger ner efter att bara ha fått chansen att testa det en dag =( Skansman: någon info om när det startar igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg