Antz Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 En liten utmaning till dom där ute som är mer hängivna än mig :D Får se vem som lyckas lösa mina tankeknutar... Såg en serie filmer på VHS för säkert...15 år sedan. Jag vill bara veta vad den heter, varken mer eller mindre. Kortfattat eftersom jag inte kommer ihåg karaktärer eller något: Ett tåg som flög runt i rymden(har för mig att det var lite Starzingerkänsla över det hela) Det var allt...Hjälp nu (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Galaxy Express 999. Kan inte tänka mig att det finns några fler serier om tåg i rymden än den (om man räknar bort alla serier och filmer som utspelar sig i samma "universum"). Du såg antagligen en bit av tv-serien. Släpptes några delar dubbade till svenska (vet inte exakt antal) men original finns det 113 episoder av den. Och du har rätt om Starzinger-känslan eftersom GE999s skapare, Reiji Matsumoto, hade ett finger med i Starzinger också. Skulle nog egentligen ha postats i Animedelen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Det finns en box med alla svenskdubbade delar http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 1786&&ref= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neo Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Har sett något för kanske 5 år sedan med robotar som krigade i dessa robotar var det människor som styrde kommer i håg en robot som var svart och grön jag tror att den här roboten och en till krigade mot mindre flygande skepp det var i en stad och slutade med att en kille med en tjej flög i väg med en rymdkapsell... var liten när jag såg det men jag gillade det såååå Letar som en tok efter den här serien kanske några tips om vad det är för serie ??? TIPS??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Hje jag behöver hjälp om vilekjn animne det härra är har bara bilderna och dom kommer ifrån en japansk hemsida och jag hittar ingeet namn på serien hoppas i kanske kan hjälpa mig:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Ser rätt mycket ut som Ken Akamatsus Mahou Sensei Negima. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Tack men har du nån hemsida med en recention på den serien hittar den inte på mina recention sidor :S Tack engång för hjälpen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jindujun Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Tack men har du nån hemsida med en recention på den serien hittar den inte på mina recention sidor :S Tack engång för hjälpen http://[...].info/perl-bin/animedb.pl?s ... t&aid=2605 där har du tre recentioner av serien http://www.auphanonline.com/articles/vi ... le_id=1733 här har du ytterligare en recention, hoppas någon av dom duger =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 hahaha jo jag hittade den.. men tack iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Ska den där bilden verkligen vara vad den är nu? Det ser jäkligt kul ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg