forehead Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Titta det händer något! Vi har försökt att ta bort de svagheter som fanns i den förra designen, men självklart skapas det även nya, så vi vill gärna höra vad ni tycker. Vi har skapat större kontrast mellan bakgrund och innehåll, klarare text i meny och banner, ny logotyp, effekt på navigationen och försökt få all grafik att hålla sig till en och samma stil. Förra designen kändes mer som en halvfärdig sida, men vi tar oss sakta men säkert frammåt. Denna gången var det bara designen som fick ett lyft, men det finns flera förändringar som väntar här på Anime.se, så håll till godo. Tack till alla för att ni håller Anime.se vid liv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Vi håller på och flytter om alla filer nu, så om det ser konstigt ut så vet ni varför. Allt ska snart sluta spöka ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 me likes it alot :D keep up the good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Som jag sa innan: Bra jobbat :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Bredd är bra, mycket bra.. känns mer bekvämt på nåt sätt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Det är både snyggare och mindre rörigt med textstorleken ni har nu, mot den ni hade igår. Inte stora ändringar, men det ser helt klart bättre ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Ser jättebra ut helt enkelt ^^ Bra jobbat. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Wow! Det ser jätte snyggt ut! Bra jobbat! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Jag tycker inte om den gråa bakgrunden, och konstruktiv kritik tänker jag inte ge, för det kan jag inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Tja, bakgrunden är aldeless för mörk jämfört med innehållet tycker jag. Men det kanske bara är skolans skärm som jag sitter på nu :P Men i övrigt så är det skönt med lite omväxling då och då. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Det blev renare och snyggare, men gillar inte riktigt att bakgrunden är så mörk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Tja, jag tycker att den mörka bakgrunden gör att innehållet belyss och detta gör det lättare att se innehållet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Tycler det ser lite tråkigt ut med en så grå bakgrund. Med mer blått eller lila i den skulle det nog se bättre ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Bra jobbat anime.se! Min webdesignlärare sa en gång att man lägger inte upp halvklara hemsidor... Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Jo, vi la up en klar sida sedan var faktumet att jag inte hann göra det som var tänkt eftersom remoteloginen LAGGADE :'/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pear Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Tycker det blev snyggt. Den mörka bakgrunden ramar in och drar fokus till själva innehållet. "Bra jobbat!" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Jo, vi la up en klar sida sedan var faktumet att jag inte hann göra det som var tänkt eftersom remoteloginen LAGGADE :'/ Ingenting som laggar på min fina server!!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Jo, vi la up en klar sida sedan var faktumet att jag inte hann göra det som var tänkt eftersom remoteloginen LAGGADE :'/ Ingenting som laggar på min fina server!!! :) ... VISST! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet maj 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Tack för kommentarerna ^^ Bakgrunden verkar vara en smaksak, vissa gillar det och vissa ogillar det skarpt. Jag fick uppfattningen att majoriteten (inkl. mig) gillade mera mörk, så det fick bli så, och så dessutom som sagt för att skapa större kontrast. Vi har upptäckt en fin bugg med Opera 7.5 också, knapparna i menyn syns inte alls. Det funkar dock fint med 8.0, så ifall det spökar så är det bara att uppdatera till senaste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Gillar den nya mörka bakgrunden skarpt. Mycket nice. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg