Kuroneko Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Jag befinner mig just nu i spelet i Atlantica(den lilla sjöungfruns värld) och behöver hjälp. Jag har varit och träffat kung Triton men vad ska man göra sen. Jag har dessutom varit i Ariels grotta och jag har grabbat tag i delfinen eller nu var det är för fisk. Men nu är den borta och jag har ingenstans och ta vägen. Vad ska man göra?? Skulle bli jätteglad om nån kunde hjälpa mig med det!! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Få se nu om jag minns correct, ä r det inte nu du ska leta rätt på det sjunkna skeppet, hm? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Ojoj, var länge sedan man körde KH, men jag kommer ihåg att man ska definitivt grabba tag i delfinen för att komma vidare. Nu är saken den att det simmar omkring en delfin på två ställen, så jag är inte säker på varifrån man kommer vidare. Ett av de områdena är i det område där Ariels grotta finns, och det andra området har jag för mig är efter startområdet när man först kommer till Atlantica. När alla fiender i området är dödade så kommer delfinen simma dig igenom tunnlarna med de starka strömmarna tills du släpps av vid en del där det simmar en haj runt ett skeppsvrak. Då vet du att du är på rätt spår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet maj 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Klarar man en sak kommer nästa problem upp! Jag hittade hela vägen till Sjöhäxan men vet inte riktigt hur hon ska besegras. En vän säker att man ska lägga i is och eld i den där grejen i mitten, men mer då?? Blir bara dödad av ålarna om jag gör det och hinner då inte hela mig. Hoppas ni kan hjälpa mig ännu en gång!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Off Topic: Visste ni att röstskådespelaren som spelar Squall/Leon är killen som spåelar Angel i buffy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Samla upp potions och sådant, det behövs. Din kompis har helt rätt i att man ska slänga magi i den där kokgrytan. Varje gång Ursula slänger i något i grytan (eller vad hon nu gör...) så ska du attackera grytan med magi själv för att kontra henne. Hon blir då svag en stund och du kan få ner hennes hälsa. Ålarna ska du bara slå på för att få tillbaka MP, undvik annars om möjligt. Till slut så flyr hon. Spara innan du fortsätter, helst i Tritons Palats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet maj 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Tack så mycket, jag ska försöka det när jag ska spela lite senare idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg