Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Nu har Anime.se äntligen öppnat! Kika runt, skaffa dig en användare i forumet och tipsa dina polare så kan vi tillsammans skapa världens bästa portal för anime och manga. Är det något som saknas, något som kan göras bättre eller kanske vill du bara tala om hur himla superbra sajten är? Ge din feedback här! Mycket nöje! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 det finns ju inga som e inne på sajten ju :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 det finns ju inga som e inne på sajten ju (!) öhh... jag föreslår att du ser dig omkring lite grann :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 det finns ju inga som e inne på sajten ju (!) öhh... jag föreslår att du ser dig omkring lite grann :D Om du ser dig runt lite så kanske du ser att detta postades för länge sedan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 om du menar mig så vet jag att den här tråden är flera månader gammal... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 om du menar mig så vet jag att den här tråden är flera månader gammal... haha såg inte att han som skrev innan skrev idag :D sorry. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2012 Det var åtta år sedan denna tråd startades, så jag räknar detta som Anime.se:s åttaårsjubileum. Grattis, Anime.se! (Jag vet inte varför den har tråd-ID 2, men det finns ingen etta.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg