zindu Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Hej! Jag undrar om någon kan hjäpa mig med vart jag kan köpa serien Lady Oscar? Tror den heter så, söker efter den till en vän som såg den på TV när hon var liten. Jag har sökt efter den på olika animesiter, men ingen lycka hittills. MVH zindu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Tror att du får leta på t ex www.tradera.se eller http://www.blocket.se/ då detta är en av Sveriges äldre anime serier.... jag tror att Lady Oscar även är kallad Bersaiyu no Bara och/eller Versailles ros enligt mangakai... sen är det på japanska eller på svenska eller på engelska du/hon vill ha den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Tips: använd google och sök på "Rose of Versailles". ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Jahap, då blir det kanske inte så lätt att få tag på den. Svenska el engelska spelar ingen roll. Tack så mycket för tipsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Cdjapan har det mesta, även den här intressanta titeln. Hela säsong ett för bara 2000:- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Gafvert: Öh, det där är inte "Versailles ros" utan "Till storebror", som är en helt annan serie baserad på en helt annan manga (dock av samma skapare). Informationen på sidan är felaktig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Och jag som trodde de hade skrivit fel titel inte den andra informationen. Nåväl, en poäng visare än igår blev man iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet maj 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Nu var det visserligen fel serie, men " Hela säsong ett för bara 2000:-" bara? Är det billigt?????? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Är det billigt?För en Japansk, officiell utgåva: Ja. För en Västerländsk, officiell utgåva: Näe. Men att Till storebror fanns som Mangafilm? Det var som attan. Man lär sig något nytt varje gång man är ouppmärksam, som det heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet maj 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Är det billigt?För en Japansk, officiell utgåva: Ja. För en Västerländsk, officiell utgåva: Näe. Men att Till storebror fanns som Mangafilm? Det var som attan. Man lär sig något nytt varje gång man är ouppmärksam, som det heter. Jahap, då har jag också lärt mig något nytt. Jag vågar inte ens undra vad en dyr officiell (japansk) utgåva kan kosta i så fall.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Ja, eller dyr och dyr. Det där var snarare normalpris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg