shiMa Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 När jag ska logga in så slutar msn att funka. Det står "MSN Messenger (svarar inte). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Då är det antagligen ett problem på hemmaplan. Jag är inloggad just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Så är det nog. Ytterligare kommentarer är överflödiga, såvida du inte vill beskriva problemet mer detaljerat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Asså... När jag ska logga in på MSN så står det "loggar in", sen helt plötsligt rör sig inte MSN gubbarna runt varandra längre, och när man klickar på MSN fönstret så ändras titeln till "MSN Messenger (svarar inte)", sen blir det helt vitt i MSN fönstet och sen loggas man ut. Edit: WIHU! Nu funkar det! Det funkade inte igår, trots att jag testade att starta om datorn och instalera om MSN. Men nu funkar det. :) Edit 2: Nu funkar det inte längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 MSN var trasigt i några dagar enligt IDG och Microsoft, Telia var felet, kan vara det? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Var det bara om man hade telia? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Kvittar väl nu? Det där inlägget gjordes för en månad sedan, och nu fungerar MSN finemang. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg