docster Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 J-pop.se är en alldeles nyöppnad samlingsplats där jpop-intresserade svenskar kan mötas och snacka om sitt intresse. Sidan är en del av Shibuya.se som inriktar sig på japansk populärkultur. - J-pop.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Har själv försökt lyssna på massvis med J-pop men det är inte mycket jag gillat. Även fast jag älskar det japanska språket i animér så låter det helt enkelt inte bra när det sjungs, med vissa undantag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 tycker inte den sidan såg särskilt väl gjord ut, såg ut som dom slängt allt i en gryta och skakat om :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Tycker sidan är helt ok, gillar färgerna och designen. Inte för jag är så stort fan av japansk musik, så ser jag ändå att det finns mycket att hämta därifrån, alltid roligt att få tips av experter, man kanske till och med blir konverterad ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 sidan är ju grym. ;) blir medlem där nu, även om det inte verkar finnas så mycket plats för Johnny's.. får väl bygga upp det. jätte intressant att veta wilcon. -_-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 ja den såg faktiskt ganska spännande ut! tror det blir att bli medlem där. fanns en animeavdelning iallafall. det var något positivt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg