Hoppa till innehåll
Anime.se

Jag saknar honom! + en annan bild...

Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Ganska oseriösa bilder egentligen, men jag gillar sjöjungfrun. Den andra är för att jag håller på att bli galen för att jag saknar min pojkvän...

Jag hadeverkligen kassa pennor på båda, men det syns mest på den andra

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... ermaid.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/borta.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som vanligt så tycker jag bilderna är jättefina! Älskar verkligen hur du tecknar ansiktet och håret, det blir alltid sockersött :) Men vad är det för ful torsk längst ner till höger :)? Den andra bilden är lite väl deppig för min smak (tänker typ på en änka som har förlorat sin man i ett krig eller något) men jag gillar hur du låter luggen skymma ögonen! Effektfullt!

Weee want moooore!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yaaay! Äntligen någon som kommenterar! :D Det är alltid enormt uppskattat!

Waha, torsk! *fnittrar* Kanke det, jag evt inte vad det är, jag avr tvungen att rita något där, för det såg onekligen ut som om hon såg på något.

Andra, tja som sagt, jag saknar honom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm på bild ett så kan jag bara se två konkreta fel, jag saknar armar och brösten känns lite fel, men jag bara älskar fenan och ansiktet, fantasifull design också.

Andra bilden är också riktigt bra om än inte lika, perspektivet känns lite fel på nått vis och blommbladen(?) som flyger i luften de pekar alla åt samma håll, det känns lite fel på något vis. Armarna känns lite för korta och smala också men ansiktet och håret WOW riktigt nice!

kan bara hålla med docster "Weee want moooore"

(ps. torsken e grymm)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På vilket sätt är brösten fel? *måste veta!* Kan inte se det själv... Och visst saknar hon armar, glömde skriva det. Jag ritade dem i perspektiv med kroppen, så de försvann när håret kom till...

Kan ju bara säga, den tog typ... en kvart att göra, så proportioner/annat är inte helt rätt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...

sjöjungfrun va ruskigt mysig, skitfin, enda som ser skumt ut är att man inte ser nåra armar...

jag tycker mej se lite av axlarna så, men man borde se lite mer av armarna/händerna oxå...

men annars va den skitfin ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter