duo Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 En mycket sevärd serie, har inte skrattat så mycket på länge :D Rekommenderar alla att se denna, serien består av 50 delar, 38 är ute. Anyway, själva genrén kanske inte tilltalar alla men jag säger bara ge den en chans ni kommer knappast bli besvikna :) Tenshi Na Konamaiki Have Fun ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 At first glance tycker jag den verkar otroligt fult tecknad.. nästan så till den grad att jag inte tror att det är japaner som tecknat den.. är det japaner som tecknat den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Iaf, det är studio Tokyo Movie Shinsha som skapat serien. De ligger bakom animationer som ex. Akira, Lupin, Cobra & Doraemon ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 vad är det för en slags serie? vad handlar den om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Personligen tycker jag att det är en otroligt bra serie, helt klart värd den tid som krävs för att se klart den, eller nåt ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 En uppnosig ängel handlar om att skolans snyggaste tjej egentligen från början var en kille, men blev förvandlad till tjej av en elak lurig demon. Eller det är vad folk tror. Eller vad det nu var som var rätt? Vem minns fel och vem minns rätt? Och så vidare. Sjuk situationskomik och romiga figurer. lite långdraget ibland. Baserad på en manga som mig veterligen är aningen längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eshara Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Är inte hela ute ännu? Då segar de vääldigt mycket med den serien. Ja. Den är fult tecknad. Men hyffsat bra ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Tycker inte den är speciellt fult tecknad :) Den har sitt eget stuk om man säger så, den är inte direkt "shiny" som t.ex yumeria etc. man vänjer sig lite med tecknings-stilen... jag gillar den iaf :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eshara Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Mjo. Den är verkligen... Blek. Eller matt, möjligtvis. Inte lika detaljerad som andra heller. Men jag började se den för säkert ett år sen, och du säger att hela inte är släppt? Illa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg