PokaSorM Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 hej jag har altid viljat se Kiby så vem Tycker att Kirby ska Komma op Dvd till Sergie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 Lägg ner mer tid på dina inlägg, tex. så innehåller rubriken stavfel och ditt inlägg är väldigt svårtolkat. Om du vill ha dvd'n så är det väl bara att köpa från någon utländsk sida? Men det finns säkert någon återförsäljare i Sverige som säljer den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 tack för det jag är Ung och jag måste lära mig Stava Fattar du är du en Stocholmare? då ska du inte någ Prata med mig min Dvd kan inte Läsa andras länders Dvd så det så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 tack för det jag är Ung och jag måste lära mig Stava Fattar duär du en Stocholmare? då ska du inte någ Prata med mig min Dvd kan inte Läsa andras länders Dvd så det så Om vi tar och skippar fördomar och personliga angrepp... tack. Om du är ett animefan så är det nästan ett måste att skaffa sig en regionsfri DVDspelare... de är inte så dyra heller, min syrra köpte en ganska nyligen för 500:- (ny, inte så värst bra men ändå regionsfri). Du kan också för en avgift få den du har att bli regionsfri. Det är iaf så med de flesta DVDspelare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Tack :) Kram jag ska Hitta den så min mamma och pappa kan ha min Gamla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 tack för det jag är Ung och jag måste lära mig Stava Menade inget illa, ville bara hjälpa dig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet maj 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 oki jag förlåter dig men ni får tåla att jag inte är någon bra Skrivare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 oki jag förlåter dig men ni får tåla att jag inte är någon bra Skrivare Javisst. Men om du vill att vi skall tåla att du inte kan skriva får du också tåla att folk anmärker och inte bita ifrån dig direkt. Det är faktiskt arbetsamt att läsa inlägg som är näst intill oläsliga. Dessutom är det en sak att inte kunna skriva, och en annan sak att inte anstränga sig alls. "op" istället för "på" är inget stavfel, det är att man inte ens orkat läsa igenom vad man skrev. Och att man inte har stor bokstav för ord mitt i en mening (förutom för namn) är inte särskilt svårt att lära sig. Bara de två detaljerna: 1) Inte stora bokstäver mitt i en mening och 2) läs igenom vad du skrivit, så skall du se att ingen klagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Bara de två detaljerna: 1) Inte stora bokstäver mitt i en mening och 2) läs igenom vad du skrivit, så skall du se att ingen klagar. Haha. Borde sitta klistrad på alla forumavdelningar som "the golden rule of Anime.se". :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg