Zeke Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Den här datan är jobbig! >:) Jag tog bort en liten fil och nu är paint borta. Hur får man tillbaks den? " Varför vill du ha tillbax paint?" undrar ni. Jag gilar att måla och jag använder paint för en massa annat skit! Hjälp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Paint borta... Stoppa pressarna!!!11½ Testa starmeny -> kör -> mspaint Tror du bara tagit bort genvägen eller ngt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 ...Tror du bara tagit bort genvägen eller ngt ;) Word! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet maj 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 AAAHH DEN ÄR BORTA!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 ...Tror du bara tagit bort genvägen eller ngt ;) Word! :) inte word utan paint Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 ...Tror du bara tagit bort genvägen eller ngt ;) Word! :) inte word utan paint Du skämtar nu va Doddis? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 japp det gör jag :D aja ska vi sluta off-topicen och gå fortsätta på ämnet eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 format C: svara ja på alla frågor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Hur fan kan paint försvinna!!!? Det verkar askonstigt. För mig brukar det stå att det inte går att ta bort såna program! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Brukar du försöka ofta, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 Underligt.. :S Jag trodde inte heller att sådana program gick att radera... Vad för fil raderade du, då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Paint rymde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Det finns bara en forklaring..........PAINT HATADE DIG >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Börjar bli sandlådenivå på den där tråden nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Håll er till ämnet... Installera om windows är väl det bästa antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 detta har jag också stött på... en dag va mitt paint borta, vet fortfarande inte varför de försvann men en vecka senare när jag installerade nått program (minns inte vilket) och startade om datorn kom de tillbaka. helt knas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg