Wolfwood Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Satt och funderade över en sak bara... Cowboy bebop the movie, utspelar sig den före, under eller efter seriens gång?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Den utspelar sig under seriens gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfwood Skrivet maj 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 usch va deprimerande allt blev helt plötsligt..... Fan det kunde väl ha varit ett lyckligt slut som i trigun istället :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 har trigun ett lyckligt slut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 har trigun ett lyckligt slut? reletivt skulle ja villja säg..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Den utspelar sig, för att vara lite mer exakt, efter episod 9 men före episod 24 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfwood Skrivet maj 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 aha filmen utspelar sig alltså nästan direkt efter att Ed har klivit på skeppet med andra ord Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Tycker filmen var bra, den fick mig att vilja se mer Cowboy Bebop. Fast jag skulle vilja se om filmen, med textning (såg hela på japanska utan textning, fast det var en som sett filmen innnan som förklarade lite ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 aha filmen utspelar sig alltså nästan direkt efter att Ed har klivit på skeppet med andra ord Nja, bara på en obestämd tid efter episod 9 men före 24. Har hört att den ska utspela sig efter avsnitt 22 exakt, fast det var bara från "vanliga" personer på animesukis forum för en tid sedan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfwood Skrivet maj 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 haha okej jag förstår XD Jaja det är iallafall helt klart att filmen utspelar sig innan sista avsnittet iallafall. Jag hade nästan hoppats på att den utspelade sig efter serien istället! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg