Ushi Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Som alla här kanske vet så finns det ju 73 avsnitt av Starzinger.. bara 26 har släppts i sverige.. Vet någon var man kan hitta dom avnitten som kvarstår?.. jag har hört ett rykte om att Ozonmedia kommer att släppa dom sista avsnitten...är det sant? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 ingen aning... kolla pryltorget Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet maj 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Okej...och vad är pryltorget?.. prövade att googla men det hjälpte inte direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 menade här på forumet, finns ett forum (längst ner på forum-listan tror jag) som heter pryltorget där folk från forumet köper/säljer/byter saker med varandra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 ehh ? Skulle det finnas på pryltorget att få tag i menar du ? De har ju inte ens släppts de resterande avsnitten av Starzinger. Rykterna går att de ska komma, let me know :): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 Det gick ett rykte att de hade på TV3 Nyhterna XD Nämnt att Ozonmedia skulle ge ut mer Starzinger. Tror att det ryktet startade efter att det varit ett inslag om Starzinger i programmet Flipper på P3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Det gick ett rykte att de hade på TV3 Nyhterna XD Att de hade Starzinger på nyheterna på TV3? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 ehh ? Skulle det finnas på pryltorget att få tag i menar du ? De har ju inte ens släppts de resterande avsnitten av Starzinger. Rykterna går att de ska komma, let me know :): som jag sa... Ingen aning... kolla pryltorget Texten "Ingen aning" indikerar på att jag inte vet var man kan få tag i dom. Texten "Kolla Pryltorget" indikerar på de ända förslag jag kommer på för tillfället. så jag "menar" inte ett smack läs igen, läs ordentligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Det finns någon grupp som gått tillsammans och bett Tim från Studio Sappari att översätta otextade avsnitt. De diskuterade saken på ett forum av Fantasybutikens grundare för ett tag sedan, men jag vet inte hur det ser ut längre, eftersom jag blev bannlyst därifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg