Petus Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Japp, den finns ute nu jag har inte sett den ännu, men tänkte kolla igenom den nu. hoppas den är lika bra som serien. EDIT: hmm, den va lite underlig faktiskt. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Verkar vara någon skumt spinoff avsnitt ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 nja vete fan va det är.. lucy har iaf fått sina horn tillbaka och bor hos kouta igen.. verkar iaf komma flera av dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 gärna för mig... älskar den serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Det e mera ett avsnitt mitt i serien när Nana just kommit till kouta och försöker hitta sin plats... så slutet i Elfen lied har inte hänt än... Typ ett avsnitt som inte borde vissats för det har ingen direkt mening eller jo kanske lite för man får ju reda på hur lucy blev till fånga tagen osv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 nice, måste se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Ganska dålig OVA, gillade dock flashback-scenen, där man fick se hur Lucy hamnade i det där "labbet", eller vad man ska kalla det. Samt lite mer varför hon dödar allt, typ ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazie Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Jag tyckte det var en helt okej OVA. Lite roligt med mer Elfen Lied :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 gillade inte riktigt hur den sluta bara, kändes lite avklippt på nått vis Fråga mig inte hur för jag hittar inget direkt fel på det... känns bara som att nått saknas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Så det var bara ett extra avsnitt i princip ... Hade hoppats på en två/tre avsnitt, men hur som hellst. Man kan inte klaga, elfen lied är min klara favorit och OAV'n gjorde den just ett litet snäpp bättre. ^^' Måste dock hålla med om att den känndes lite avsågad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Så nu efter denna är det ingen som vet om det kommer något mer? Man kan "pumpelisera" ut serien på en sådan där rundgrej nu utan att behöva göra det igen? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Mna kanske inte skla ge upp hoppet för Mangan fortsätter när animen slutar har jag för mig... Så man ska inte ge upp hoppet än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fallman Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 gillade inte OVAn , tycker dom borde fortsätta på serien istället. Spännande o se om det är lucy som knackar på dörrn på slutet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qicroma Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Tycker att avsninet saknade Elfen Lied känslan för mycket datoranimering och fåninga ansiktsytryck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg