BLANCK Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Tjena allihopa :) Jag tänker sälja min Anime och Manga samling...allt ska bort. Mina dvd filmer är de mest klassiska som Akira,Ninja Scroll, Perfect Blue. Har även 3x3 eyes box och Martian succesor Nadesico Boxen och mycket mer, allt är på dvd. Inom Manga har jag hela svenska Dragon ball och delar av One Pice. Har bland annat alla tre Aqua Knight volymerna och Record of Lodoss War och mycket mer..som sagt: allt ska bort! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Vänligen nämn tänkta priser och kvalitén på dina produkter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLANCK Skrivet maj 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Här är Listan över det jag säljer. Allt är i bra kvalitet bortsett från några entsaka Dragon Ball volymer men inget som gör att den inte går att läsa. ANIME Akira - Special edition (2-disc) svensk text Perfect blue - region 0 Ninja Scroll - region 4 (AU Import) X The movie - region 2 Blood: The last vampire - region 2 svensk text Castle of Cagliostro - region 2 (AU Import) Samurai X The Motion Picture - region 2 (AU Import) Samurai X Trust - region 2 Samurai X Betrayal - region 2 (AU Import) Rurouni Kenshin 1 The Legendary Swordsman - USA region 1 Rurouni Kenshin 2 Battle In The Moonlight - USA region 1 Rurouni Kenshin 3 The Shadow Elite - region 4 (AU Import) Rurouni Kenshin 4 False Prophet - region 1 USA Rurouni Kenshin 5 Renegade - (AU Import) region 4 Rurouni Kenshin 6 The Flames Of Revolution - (AU Import) region 4 Rurouni Kenshin 7 Shadow Of The Wolf - (AU Import) region 4 Martian Successor Nadesico - Perfect Collection (6 Disc Box Set) (AU Import) Region 2 Gundam Wing Operation 01 - Region 2 Gundam Wing Operation 02 - Region 2 3X3 Eyes - Collectors Edition (USA Import) 2 disc Region 1 Macross Plus - (The ultimate edition Box) 2 disc Region 2 Vampire hunter D: Bloodlust - Region 2 MANGA Dragon Ball - Vol.1 - 42 Hela serien. Svenska One Pice - Vol.1 - 7 Svenska Kajika - Svenska Manga Mania - 10 stycken Svenska Ranma - Vol. 1 - 3 Svenska DN Angel - Vol. 1 Svenska Aqua knight - Vol. 1 - 3 Hela serien Engelska Record of Lodoss War - Vol. 1 - 3 Hela The Grey Witch serien Engelska Magic Knight Rayearth - Vol. 1 - 2 Engelska Gunsmith Cats - Vol. 1 - 2 Engelska Ghost in the shell - Engelska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Glömde priser.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Glömde priser.. Skriv gärna även var du bor (ifall det skulle gå att hämta sakerna) och vad du tror frakten skulle kunna kosta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 eftersom de är filmer/böcker som inte väger anmärkningsvärt mycke har jag för mig att frakten är runt 50 spänn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 hur mkt tar du för one piece böckerna????? hur mkt blir frakten så fall??? och kan du ta en bild på dem så jag kan se hur bra skick dem är i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Bison_ Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Okej, jag lägger hemskt gärna vantarna på: Macross Plus - (The ultimate edition Box) 2 disc Region 2 Samt dessa två OM (och endast OM) det är tryck på båda sidorna på omslaget så man kan vända på den och få den japanska versionen (Där det inte står Samurai X): Samurai X (Rurouni Kenshin) - Trust Samurai X (Rurouni Kenshin) - Betrayal Intresserad av pris samt frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Vad ska du ha för Rurouni Kenshin dvderna? skulle vilja ha 2-7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet augusti 5, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2005 Kanske intresserad av DBZ serierna, dock inte de första 16 de har jag redan, Men pris och var bor du? Ifall man kunde hämta dom ist för frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg