docster Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Sensei no Ojikan (även känd som Doki Doki School Hours) har blivit licenserad av Geneon. Serien handlar om den 148 cm långa läraren Suzuki Mika och hennes minst sagt underliga klass. Denna komediserie kan jämföras med serien Azumanga Daioh, fast med fler manliga karaktärer. - Övriga licenserade titlar - Sensei no Ojikan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Den är en riktigt bra serie, kan jag bedöma av de avsnitt jag hann se innan den blev licenserad. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Ska de släppa Bottle Fairy i USA? Goa grejjer. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Absolut, enligt mig så är även Sensei no Ojikan ett givet köp, älskar den serien :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg