Ghos7 Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 YAY bilden blev klar! använde helt nytt CG teknik!, XD Vad tycker ni!! Själv tycker jag att benen blev skumma XD Kommentera gärna och kritisera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 27, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 Snygg bild . . . har du ritat några nya mechs? Gillar mechs, vet du V_V Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robot6 Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Bilderna var snygga och jag har en fråga, hur färglägger du?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 PHOTOSHOP!!!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Fler bilder! HURRAY! Kritisera gärna!! JAKOB!! en av de 6 huvudpersonerna i min kommande serie =D HAN SER HELT KONSTIG UT!! Anatomin är inte okej här.... En tjej? Snubbar och brudar jag ritade för kul...... Här studerade jag och ritade ansikten.... Kommentera gärna och kritisera... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Uppdaterad!!!!! >_> "Fanart" över Vicious i Hellis serie Anime.se! Hela gänget, från Vänster, Japs, Ebba, Vicious, Hellis och Zaffe. Bilden är kladdig som #¤"¤!#¤, ber ursäkt om det ;) "Fanart" över Zaffe, fråga mig inte vad han gör, för jag vet inte själv..... Ännu en "Fanart" över Zaffe *Warning* Hotness *Warning* nakenhet *Warning* XD!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Den tredje bilden upp- och nerifrån, den där vi inte vet vad han gör tycker jag e snygg! Även den första, med Vicious på ser bra ut, gillar lansen, har alltid diggat lansar och halberder av alla dess slag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Det var riktigt snygga bilder det där. Du får verkligen Vicious att se ut som Ichigo i Bleach, och det där spjutet var häftigt designat. Och vad gäller sista bilden... Nudity for the win! :)/ Attans, nu blev jag sugen på att teckna också ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Jättesnygga bilder! :O Gillade speciellt den här. Ännu en "Fanart" över Zaffe ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg