Izzy Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Uppdaterad, jag ska ta bort det där skynket eller vad det nu kan vara, märkte inte förräns jag scannat den att det såg skit ut. Och jag erkänner att jag itne kan måla vingar, mitt första försök, och det gick åt helvete. Men man kan inte lyckas jämt... (jag länkar eftersom jag tror att bilden var för stor) http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/angel2.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 w00t. Underbar bild! Håret och kläderna är mycket bra. Är det något som är fel med bilden som jag ska påpeka så är det att händerna inte riktigt ser likadana ut. Den ena är kraftig medans den andra ser ut som den vore en häxas ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Hehe, tack tack. Händerna vet jag om, jag kladdade mest dit något sålänge, det är tänkt att de ska ändras. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Kan du färglägga den?? >.> Mycket starkt jobbat, gillar verkligen vingarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Jahopp lite kritik kan man väl ge även om det är svårt på en såpass bra bild hmm verkar som jag är den enda som tycker att anatomin käns lite fel, lite som hon skulle välta, och om hon flyger tycker jag inte det är tillräckligt mycket rörelse i bilden (skynket som hänger rakt t.ex.) Men vingarna ser jag faktiskt inget fel i, tycker snarare att de är skitfina fortsätt såhär! vill se mer :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Ooh, nu har den blivit komplett ser jag :D Mycket bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Arla-kaninen: Ja, hon flyger, men det ska inte vara så värst mycket rörelse. Det kommer förhoppningsvis regna när jag är färdig med bilden. ;) Mustela: Tack! (igen)^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 mycket snygg. vingarna är helt okej för att vara första gången. hennes vänstra vinge (från henne håll sett då) är bättre än den högra. ser ut som att du har laggt ut mer tid på den vänstra. annars ser ja inget som inte redan är nämnt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg