Pale Shade Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Jag tror lipsync i denna hade förstört mycket om inte hela videon... killen som gjorde denna är riktigt riktigt vass asså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaFt Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Den absolut bästa Amv`n jag sett är The case of Nandaba Naota. Låt: Basket Case Band: Greenday Anime: Flcl (furikuri) skapad av: Janzki 2003 (är inte säker på att 2003 ska vara med i namnet) Riktigt skön musik och bra video, klart värd att ladda ner. Har hållt på att göra lite amv`s bara på skoj lite sådär.. inget specielt dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Euphoria... Är någ det snyggast jag har sett.. Riktigt grymt bra gjort.. Men det finns också Neon Genesis Evangelion videos som är roliga och snyggt syncade.. Rammstein - Angel och Queen - Rhapsody!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 aa hittade tråden nu igen, :P så här mina nya Favo AMVs AMV Hell videorna är dom bästa jag ahr sett så himla bra gjorda alltså specielt AMV hell 3 the motion picture den är 1 timme och 8 min lågn :D bästa jag har sett väldigt bra gjorda annser jag mycket humor är det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Länk till AMV Hell för dem som inte orkar googla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Håller med Boda. Toushi - Naruto är den bästa AMV:n jag sett. Tre andra som är bra är Angelic Layer med Ayumi Hamasakis You (Agressive remix), [Wabz0r] Rahxephon - Awekened (Evanscence, bring me to life) och Naruto - Somewhere I belong. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Mina två favoriter är Berserk (Luca Turilli - Kings of the Nordic Twilight) och [A-F].[Zarxrax].Doujin.Addiction Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Google video länkar till AMV Hell för dem som inte orkar. AMV Hell 1 AMV Hell 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Av den lilla mängd AMV:s jag har sett så har Ramstein - Engel (Evangelion) och Euphoria (Rah Xephon) varit mest underhållande och imponerande. Tror faktiskt det var Ramstein - Engel som fick mig att börja titta på anime så den kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Gillar denna. Executioner Ciel, gjord av Type Moon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Gillar denna.Executioner Ciel, gjord av Type Moon. får faktiskt hålla med om att den är grym, har dock sett den innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Kon Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 den i min mening bästa AMV är nog Tenth man down - Nightwish till animen Gundam wing de efekter som finns med i låte är så snyggt insynkade till diverse explosioner som sker i videon en ren fröjd för ögat och öronen =_0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Du menar väl Gundam 08th MS team? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Ser inte så mycket på AMVs längre men hade tankat massa förut, och mina favoriter är nog dom från en kille som gör massa med Rurouni Kenshin, riktigt grymma! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Har inte sett så många AMV:er men min favorit är lätt Yuna's egensjungda version Linda Bengtzing's låt 'Alla flickor' till lite passande bilder från Naruto... (Jag blandar inte ihop det här va? Det var nämligen så att jag såg en annan AMV samtidigt som också var mycket bra...) EDIT: Här är länken till den: http://youtube.com/watch?v=AZQYY2AGJTc&search=alla%20flickor%20naruto Men den var inte riktigt lika bra som jag kom ihåg den, har faktiskt väldigt mycket för mig att den sluta annorlunda bl.a. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 28, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2006 AMV Hell 3 En 60 minuter lång film full med olika småklipp och längre AMV's detta är lätt den bästa AMVn jag sett ute i den stora vida världen, Tillochmen ickeanimeare (dessa ökända personer som inte kollar på anime) gillar filmen. Rekomenderas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 AMV Hell serien B) garvar alltid till dom,gillar annars inte AMVs så mycket, men The AMV before Hallowen är najs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 AMV hell 0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Jag måste nog säga att den bästa jag sett är AMV HELL 3 som är en samlings AMV på 01:08. Den inriktar sig mest på humor och innehåller många välgjorda AMVs. http://amvhell.com/ :) Skatan Milla, AMV Hell 0 är bara brutal & äcklig rakt igenom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 29, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2006 Skatan Milla, AMV Hell 0 är bara brutal & äcklig rakt igenom. - This time we bring you more corn! - Gee, I don't know last time was.. - This time will be diffrent! - Well okay I am kind of hungry! - It's not diffrent at all, is it Steve!? Klockrent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 ♪ I feel wet and wild, wanna do it doggiestyle. ♪ hur trevligt är det klippet på en skala? Fast du har rätt, efter att ha sett hela så var den inte så dålig imo. Men den slår inte AMV Hell 3. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 AMV Hell 0 är ju helt enkelt inte rolig mer än någon bråkdel... :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 AMV Hell 3 är ju egentligen inte rolig mer än nån bråkdel heller p.g.a att den är så fruktansvärt lång. Visst har den roliga scener men den har så himla mycket skräp också. Jag har dock inte sett AMV hell 0, hela ero delen skrämmer bort mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 AMV Hell 3 är ju egentligen inte rolig mer än nån bråkdel heller p.g.a att den är så fruktansvärt lång. Nog är den det, 50-75% är sevärt och gör resten möjligt att genomlida. Därmed inte sagt att den inte är för lång - det är den. (Apropå inget är mina AMVH3-favoritklipp "Osaka gör Hitlerhälsning" och "Evangelion/Crazy Frog". Fan, vad jag skrattade! :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Så ni inte missförstår så påstår jag inte att AMV hell 3 är dålig för då skulle jag ljuga ganska grovt :) Det är bara det att det finns ganska mycket i den som inte faller min humor i smaken, dock så finns det som du säger guld scener så som Osakas hitlerhälsning och sånna som Evangelion/Titanic, Azumanga Daiou/Soviet propaganda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg