Anders_Thewheelsucker Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Jag vill köpa One piece Böckerna mellan 7-26 men om det blir ett bra pris kan jag köpa dom 6 första också (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Jag har bok 1-15 till salu.. Ta en titt på min auktion: http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=13610188 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders_Thewheelsucker Skrivet maj 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Okej tackar jag ska fundera på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders_Thewheelsucker Skrivet maj 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Hur mycket skulle frakten kossta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Jag har inte kollat vad frakten kostar ännu, men jag skulle gissa att den ligger på kanske 80kr. Men jag har faktiskt ingen aning. Det går även att hämta ut i Göteborg, Linné. Du får tänka på det snabbt för det är slut om 1 timme och 15 minuter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FoughmaN Skrivet juni 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2006 Jag har One Piece nr. 1-27 i SUPERB kvalité, inga kanter är böjda inget är böjt, inget kladd eller annat i böckerna, som nya! Vi kan komma på ett pris, kontakta mig på Lukas.foughman@gbgsd.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg