Thriff Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Har någon läst Mangan till serien och i så fall vet om den är längre eller lika lång som Animen? Skulle bli överlycklig om det kom en sesong 2 på Animen, men det kommer inte hända om Mangan är slut där Animen är det. Om du vet så svara snälla! /me needs to know! ~_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Vad jag vet går mangan fortfarande i Ribon, och det kommer ca 2 pockets/år så jag tror inte du får se en fortsättning inom de närmaste åren =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thriff Skrivet maj 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Jaså? :/ Efter lite sökande själv så hittade jag en scanlator grupp som gjort den och enligt dem är den 7volymer och klar i jpn... citat: "Aishiteruze Baby (Love ya, Baby) by MAKI Youko Status in Japan: 7 volumes (completed)" slut citat från deras hemsida som ni får leta rätt på själva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Jo, det stämmer bra att vol 7 släpptes i mars om jag minns rätt, vol 8 borde därför komma någon gång i höst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Låter bra, vill ju se att en till säsong på animen kommer. Palla slutet.... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thriff Skrivet maj 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Jo, eftersom animen slutar i volym 5... Dock är det lite annorlunda i mangan t.ex då Kippei blir sjuk i animen, händer lite andra grejjer i mangan istället ^^; Läs så får ni se, riktigt bra är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Ja, jag reagerade också på att vissa avsnitt kändes som ifyllnadsmaterial Mangan kommer jag garanterat följa under min tid i Japan. Animen var hur mysig och tankvärd som helst. Perfekt att kolla på i det deppiga vintermörkret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg