Jocke Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Någon som minns den? Har sökt som en dåre efter den på nätet men inte lyckats hitta den, varenda länk som hostat filmsnutten har lagt ner.. Får grym gåshud varje gång jag hör låten.. RPGfan hade den tidigare, men som skrivet, död länk.. Någon som vet var den kan finnas..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 vilket wildarms? har för mig att det finns wildarms 1-3 som spel och wildarms som tv-serie (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag var nog lite trött när jag skrev.. Det är wild arms jag tänker på, till playstation, yes, det första spelet.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag har filmklippet i stepmania som bakgrund och det är en Ayumi Hamasaki-låt vid namn Depend on You som spelas. Kan det vara den tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Nej den heter något annat, jag vet vilken han menar för jag har sett det där introt många gånger ^^ Mest för att låten är så klockren. Sök bara wild arms intro så kanske du hittar något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag har den, laddade ner den från Anime Orbital som tyvärr inte finns längre... Förstår att du vill ha den, låten är väldigt fin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 http://www.rpgamer.com/games/wa/waacf/waacfmov.html Kan det vara samma låt som till introt på denna? (Wild ARMs Alter Code:F) Jag har Wild Arms OST på datorn och låten heter Into The Wilderness. Om det är den så är det lugnt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet maj 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 http://www.rpgamer.com/games/wa/waacf/waacfmov.html Jepp, exakt samma låt.. men helt fel video.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Är det bara låten eller filmklippet du är ute efter? Om det bara är en låt så skicka ett pm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet maj 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 ah, det är lugnt, jag har hela soundtracket själv.. det är videon jag är ute efter.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg