ahmed Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Jag har lite filmer som jag vill bli av med. Jag kan sälja allt för 650 kr inkl. frakt om nån vill ha det i ett billigt paket. Kan även tänka mig byten mot antingen en spelkonsol eller en regionsfri dvd-spelare, lägger till pengar om det behövs. Skicka ett PM eller maila om ni undrar något, jag är lätt att ha och göra med.... Frakt: *1 film - 15 kr *2 filmer - 30 kr *3 filmer - 50 kr *4 eller fler filmer - JAG BJUDER!! *Anime* 90 kr Rurouni Kenshin - The Legendary Swordsman vol. 1 R4AU 90 kr Sakura Diaries vol. 1 R1US 90 kr X - The movie R2UK 70 kr Golden Boy vol.1 R2DE - Japanskt tal med fransk eller holländsk text, dynamic visions utgåva. *Asien* 70 kr Tube - Asian Vision R2SWE *Hollywood* 60 kr Simone R1CA 60 kr American Psycho R2UK 50 kr Spiderman R2NO - Som den svenska utgåvan fast med norskt omslag 40 kr Fight Club R2SWE - Kommer i ett pappersfodral, ingen skillnad på discen. *Box* 190 kr South Park - Season One box set R1 /AHMED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Jag har en regionsfri dvd-spelare om du fortfarande är intresserad. Om du är: kontakta mig på jewnas@bredband.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg