kamesennin Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Jag undrar hur många episoder det är av nåra anime serier...mer specifikt: Chobits, Cowboy Bebop, FLCL, Neon Genesis Evangelion och Love Hina? Jag har också sett en episod av en serie som jag tror hette Love Hina Again..det verkade vara nån fortsättning på serien..är det så? Jahapp det var väl allt, tack på förhand.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Chobits är på 26, om jag inte minns fel, plus en extra.. Cowboy Bebop är på 26 också. Tror det finns en film... FLCL är på 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Allt finns på www.animenfo.com Chobits - 26 + en mini special Cowboy Bebop + en film FLCL - 6 Neon Genesis Evangelion - 26 + två filmer Ja Love Hina Again är en fortsättning på tre episoder... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Chobits: 26 avsnitt Cowboy Bebop: 26 avsnitt + Cowboy Bebop - Knockin' on heaven's door : film (utspelar mellan avsnitt 22-23 om ja kommer ihåg rätt) FLCL: 6 avsnitt (OVA) Neon Genesis Evangelion: 26 episoder + Evangelion: Death & Rebirth: film + Evangelion: End of Evangelion: film Love Hina: 24 avsnitt + Love Hina Specials: Spring (1 avsnitt) och Christmas (1 avsnitt) + Love Hina Again (OVA): 3 avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Neon Genesis Evangelion: 26 episoder + Evangelion: Death & Rebirth: film + Evangelion: End of Evangelion: film Jag är ingen expert men finns det inte någon mer Evangelion film? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Sökte en snabbis och enligt AnimeNFO: Evangelion: Death & Rebirth (länk) alt. titel - Evangelion: The Movie alt. titel - Evangelion: Rebirth Evangelion: End of Evangelion (länk) alt. titel - Evangelion: Air and Love is Destructive alt. titel - Evangelion: My Pure Heart for You Jag är dessvärre inte allt för insatt i EVA serien som ni märker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet april 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Skönt att dom här serierna inte är så långa som dragonball..jag gillar dom verkligen och vill kunna se alla avsnitt :D Tack för infon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo3k Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Neon Genesis Evangelion: 26 episoder + Evangelion: Death & Rebirth: film + Evangelion: End of Evangelion: film Jag är ingen expert men finns det inte någon mer Evangelion film? Nej inte än men det ska komma har jag för mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 kamesennin: Du skulle iofs kunnat leta på alla de sajter som har nämts på forumet (Se klistrad tråd?) innan du postar detta. :D Bara tips... Aja infon har du fått iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet april 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Jo det skulle jag sorry var lite lat o jag ville kolla på mer anime så fort som möjligt ;) Och det är alltid roligare att få infon från folk man skriver till på ett forum än någon konstig websida... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Np np. Man lär sig med tiden right? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 onödigt att alla skriver hur många "eps." det finns av "t.ex." en viss serie.. jag menar, har han inte fått tillräckligt med svar nu!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Evangelion: Death & Rebirth, den har inget nytt överhuvudtaget, utan är mer en sammanfattning av både serien och filmen, så har du sett både serien och filmen behövs inte denna ses. För er som undrar hur många episoder som finns till andra animes tycker jag att detta är en ganska bra lista: http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=156 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Death & Rebirth är oftast tudelad, så där får du en film till ;) Sen kommer ju spelfilmen snart, men det är ett ämne för en annan tråd :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Chobits: 26 avsnitt Cowboy Bebop: 26 avsnitt + Cowboy Bebop - Knockin' on heaven's door : film (utspelar mellan avsnitt 22-23 om ja kommer ihåg rätt) FLCL: 6 avsnitt (OVA) Neon Genesis Evangelion: 26 episoder + Evangelion: Death & Rebirth: film + Evangelion: End of Evangelion: film Love Hina: 24 avsnitt + Love Hina Specials: Spring (1 avsnitt) och Christmas (1 avsnitt) + Love Hina Again (OVA): 3 avsnitt Korrektion Love Hina: 25 avsnitt + Love Hina Specials: Spring (1 avsnitt) och Christmas (1 avsnitt) + Love Hina Again (OVA): 3 avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Korrektion Love Hina: 25 avsnitt + Love Hina Specials: Spring (1 avsnitt) och Christmas (1 avsnitt) + Love Hina Again (OVA): 3 avsnitt Jag utgick enbart efter vad Bandai-Ent. hade skrivit i sin produkt information ang. Love Hina. Ifall det finns någon utebliven episode så hade jag personligen uppskattat en länk eller något bara för att få det bekräftat (dvs för min egen del) och jag menar inget illa med det. Bandai-Entertainment Produkt Information: Love Hina (V.1) - Moving In: 1 tom 4 Love Hina (V.2) - Go West!: 5 tom 8 Love Hina (V.3) - Secret Lives: 9 tom 12 Love Hina (V.4) - Love Hurts: 13 tom 16 Love Hina (V.5) - Summer by the Sea: 17 tom 20 Love Hina (V.6) - And the Winner is...: 21-24 Love Hina Christmas Movie Love Hina Spring Movie Love Hina Again: 1 tom3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Hmm, svårt. Jag har 25 eps, har dock inte sett den ännu. Men de flesta infosidor skriver att det finns 24 eps.. Tror den sista är ngt spec tillägg eller ngt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Keitaro / Elgen: Eh, jag började leta lite så hittade jag vad jag letade efter. I Love Hina Christmas Movie fick man med en bonus: 'Special Bonus Present: Love Hina Episode 25'. Nu när ja tänker efter () så har jag sett den, Motoko och hennes stora syster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Det tjugofemte avsnittet av Love Hina är också en specialare; "Motoko special"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg