zoltanpluto Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Hejje, tänkte bara kolla... E tidig 80-talare, och när man var liten så kom det ju en våg av filmer typ Silver Fang, Starzinger, Ballatack osv... Så kommer jag ihåg att det va nån racing serie, med typ formula1 bilar. Har för mig dom hade dubbla framdäck lr nåt.. Kan inte minnas va den hette, nån som har en aning??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Grand Prix Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Tror att det är denna du menar: http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=1163 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 haaa =).. det var bättre förr ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tottetutte Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag tror du menar nascar racers. Men det gick på 90-talet så det kanske inte är den förresten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Det måste vara Grand Prix.. Grand Prix finns på Http://www.fantasybutiken.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 Japp, måste vara Grand Prix han menar. Såg alla de där serierna när jag var en liten pilt. Ahh nostalgi. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 när vi bada i havet? kommer ni ihåg alla stjärnor och strutar? kommer ni ihåg alla fiskar som simmade runt? ahem.. lite OT men jag kunde inte motstå chansen med den här titeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 joel-bitar suger xD (men de va lite roligt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg