Dread Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Eftersom många frågar på manga/anime forumen undrar var man kan köpa det... och "missar" helt de trådar som redan finns och är klistrade... så kanske det vore bättre med röd text på klistrade trådar? så att de blir svårare att "missa" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 skulle kunna funka... ett stort problem är nog att många inte bryr om att läsa stickys eller ignorerar dom för att ha en aledning att posta. men de kommer antagligen att dra ner antalet lite iallafall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Jag tycker det låter bra. Jag tittar inte alltid i stickys för jag är inte intresserad av innehållet i tråden "anime.se/forum#" men annars brukar jag läsa dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg