dziwny Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 jag behöver hjälp på masters poi's tempel dom dära repen saom ligger på marken sen är det två saker där i närheten av dom hur gör man så att man kan klätra upp med dom. sen så skulle jag villja ha en gaid ''eller hur det nu stavas'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Varsågod: GoldenSun2: TheLostAge Guide En guide till ett av mina favoritspel, även om ettan var lite bättre. Har inte provat guiden själv, men det brukar vara bra guider på IGN. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Jag gillade The lost age mer än första, men det var nog mes för att det var enklare att besöka gamla platser osv. Skulle gärna spela om 1:an men jag tycks ha missplacerat det :( www.gamefaqs.com har bra guider annars, om man t.ex. sitter på modem och vill slippa IGNs fördömda reklam och långsamma bilder :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg