docster Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Äntligen har det kommit ett nytt nummer av Zmangas webbtidning. Detta nummer innehåller bland annat ett reportage från Uppcon:04, nyheter och en hel del artiklar. - Ta mig till det senaste nummret! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Bra nummer som vanligt och jag tror att ni gör helt rätt att göra löpande uppdateringar! Tack för en bra webbtidning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Härligt! Helt klart en av höjdpukterna varje månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Bison_ Skrivet maj 7, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2005 Bra nummer som vanligt och jag tror att ni gör helt rätt att göra löpande uppdateringar! Tack för en bra webbtidning! Tackar, vi får hoppas att vi kan hålla ett tillräckligt högt tempo med uppdateringarna men allt tyder på detta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg