JaniX Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Nån som sett Ai yori aoshi och den andra säsongen Ai yori aoshi ~enishi~ ? Jätte bra anime :P Inget fel på den direkt då men ^^ ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Jag har sett den, och jag älskar den. Den har allt jag vill att en anime skall innehålla. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Jag har inte sett den, men däremot har jag sett LH och ser just nu på Negima... jag antar att A.i yori aoshi är lika bra som sina efterträdare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 den va väl sådär, inte för dålig för att se igenom men inte för bra att se igen. har försökt få tag på enshi, fast den är no where to be found Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Jag har inte sett enishi än, inte hittat var jag kan få tag på den. Men Ai Yori Aoshi var ganska bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Helok serie. Den har visserligen det typiska, och har personligheter som är lite väl stereotypa, men jag kan inte låta bli att tycka om den. Serien har många inslag som får ens egna känslor att verkligen dra ihop sig. Anä, jag gillar den. Har inte set enishi än, men jag har den, och ska se den när tiden och lusten finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Jag har inte sett den, men däremot har jag sett LH och ser just nu på Negima... jag antar att A.i yori aoshi är lika bra som sina efterträdare :) Fick intrycket att du menar att Ai Yori Aoshi är skapad av Akamatsu Ken, vilket inte är fallet. Hans första "riktiga" titel var "A.I Love You". Men de båda titlarna kan tyckas vara väldigt lika sånär som de två första bokstäverna. Rätta mig nu om jag har fel, men är det Fumikuzi Kou som skapade mangan Ai Yori Aoshi? Kommer inte riktigt ihåg namnet i huvudet så jag kan ha fel ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Jag har inte sett den, men däremot har jag sett LH och ser just nu på Negima... jag antar att A.i yori aoshi är lika bra som sina efterträdare :) Fick intrycket att du menar att Ai Yori Aoshi är skapad av Akamatsu Ken, vilket inte är fallet. Hans första "riktiga" titel var "A.I Love You". Men de båda titlarna kan tyckas vara väldigt lika sånär som de två första bokstäverna. Rätta mig nu om jag har fel, men är det Fumikuzi Kou som skapade mangan Ai Yori Aoshi? Kommer inte riktigt ihåg namnet i huvudet så jag kan ha fel ;p Hmmm.. Jag är inte så haj på jappiska, men jag har alltid fått intrycket av att Ai yori aoshi är den japanska titeln :S . Att den heter AI Love You på engelska visste jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Ah, okej ;) Den japanska titeln för A.I Love You är för övrigt Ai Ga Tomaranai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 har försökt få tag på enshi, fast den är no where to be foundDen finns att köpa på amerikansk DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fallman Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 Gillar serien fast den har inte nån speciellt unik story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Såg klart Ai yori Aoshi idag och påbörjade Ai yori Aoshi: Enishi direkt efter. Tycker serien är sjukt mysig men lite ofokuserad kring det viktigaste ibland och kan bli lite drygt men sjyst serie förövrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Ai Yori Aoshi är en riktigt trevlig serie. ~Enishi håller dock inte riktigt imo, den blev nästan lite seg på sina håll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Ai Yori Aoshi är ett riktigt guldkorn enligt mig men tyvärr som ni sagt fokuserar inte hstorien så mycket på kärlekshistorien som man skulle vilja se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Såg klart Ai yori Aoshi: Enishi idag och måste säga att den tappade sjukt mycket fokus kring det man ville se mer av (Aoi och Kaoru som den tydligt i första säsongen handlar om) och det blev lite mycket Tina tycker jag. Spoiler. Jag störde mig på också på att Aoi och Kaoru aldrig fick avslöja sitt förhållande för alla andra men jag antar att det inte hade blivit lika mycket dramatik då(men man vill ändå att det ska hända framåt slutet, så blev lite besviken på det.) Första säsongen var utan tvekan mycket bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Satou-kun, använd "Hide"-funktionen för spoilers är du snäll. En sådan där färgmarkering fungerar inte i rutan "Ämneshistorik" när man svarar på ett ämne. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Aha, visste jag inte för att när jag tog hide så visades texten ändå så trodde det var en bugg eller att det inte fungerade, ber så mycket om ursäkt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Man måste skriva [hide=blabla] "text" och sen en vanlig hide tag. ^^ WTF vem ändrade mitt inlägg. o.O Jag skrev inte den sista hide-tagen för då skulle han inte se vad jag skrivit. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg