F.d. medlem Skrivet april 28, 2005 Anmäl Share Skrivet april 28, 2005 Tjo folket, jag sökte angående spelremixer och hittade inget vettigt på forumet. I alla fall, är det någon som är lika besatt som jag av det? För tillfället så sitter jag med alla OCremixer som finns tillgänglig via deras Bittorrentdistribution. Några av favoritartisterna är Dj Pretzel, The Wingless, Gecko Yamori och Protricity. Nämnde inte alla favoriter där. Är det någon som vet varför Instant Remedy och en låt vid namn 'Theme - Zelda 64 - Electronica Storm OC' inte finns på sidan längre? Jag har låtarna, men de finns inte med i kollektionerna på ocremix.org's sida. Aja, tänkte bara avsluta med att nämna att jag känner till bl.a. VGmix och The Blindfolded Pianist (Video Game Pianist). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Achtung_Pantsu Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 I fallet Instant Remedy så skulle jag tro att de togs bort pga av att han säljer en officiell skiva sedans ganska länge. Finns att köpa på exempelvis www.c64audio.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Okej. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Älskar OCremix. Metriod, Sonic och Zelda mixarna är klara favoriter.Dj Pretzels Sonicmix "love hurts" är underbar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Dj Pretzels Sonicmix "love hurts" är underbar. I second that! AmIEvil och Neskvartetten är rätt schyssta också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet maj 17, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2005 Nje trött på SpelRemixar. tog just bort 7gig från hårddisken.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 ah OCremix ja det är härligt, har nog alla låtar därifrån men envisas med att lyssna på deras radiokanal ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg